neděle 11. února 2018

Makovec (Vegan)

Ahoj,

dnes mám pro vás jeden z mých oblíbených receptů, který peču poměrně často, a to na tento vláčný a moc dobrý makovec, a k tomu všemu je ještě veganský. Recept je hrozně jednoduchý, takže ho zvládne každý. Obvykle ho dávám do menšího pekáče, ale tentokrát jsem ho dala do formy na bábovku, a dopadlo to tak, že jsem ho pořádně nevymazala a půlka mi zůstala ve formě, takže poučení pro příště, pořádně si vymaž pekáč Andulo. Proto je také na fotce půlka té bábovky, že jo. No co, hlavní je, že se s vámi mohu podělit po dlouhé době o další recept. :)


Makovec

Ingredience
1 a 1/2 hrnku špaldové celozrnné mouky
1/2 hrnku namletých ovesných vloček
1 hrnek mletého máku
1 lžička kypřícího prášku
1 hrnek rostlinného mléka
1/4 hrnku oleje
1/2 banánu
sladidlo dle chuti a výběru (já dala ani né půl hrnku třtinového cukru)

Postup
1. Smícháme všechny sypké ingredience.
2. Poté přidáme všechny mokré ingredience (rostlinné mléko, olej, rozmačkaný banán)
3. Dáme péct na 180°C na cca 35 min.



 A co vy, máte také rádi makovec nebo mu moc nedáte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas přečíst tento článek a pokud se vám líbil můžete zanechat komentář, či případné dotazy. :)