pondělí 1. dubna 2013

Kokosovo-banánové ovesné sušenky

Sušenky pečené bez mouky, podstatě celým základem jsou ovesné vločky a voda a pak už si můžete vymýšlet vlastní příchutě. Já mám pro vás tuto kokosovo-banánovou příchuť. Když jsem je dělala poprvé, moc se mi neupekly do křupava, protože byly vysoké, proto doporučuji snažte se aby byly co nejnižší. Takže pokud budete mít chuť na sušenky a nebudete mít po ruce celozrnou mouku nebo vám došli vejce zkuste tyto. :)



Recept



Ingredience:

  • 150 g ovesných vloček
  • 1/2 hrnečku vody
  • 1 banán
  • 2 lžičky kakaa
  • 2 lžíce medu
  • 50 g strouhaného kokosu


Postup:

  1. Banán si rozmačkáme vidličkou.
  2. Ovesné vločky zalijeme horkou vodou. 
  3. Přidáme všechny ostatní ingredience (banán, kakao, med, kokos). 
  4. Necháme 10 minut bobtnat. 
  5. Dáváme na pekáč vyloženým pečícím papírem.
  6. Pečeme na 180°C asi tak 20-30 minut.
Před pečením

Po vyndání z trouby


Doufám, že se vám recept líbil :)



4 komentáře:

  1. Zkoušela jsem podobný recept a mám tyto sušenky moc ráda :-). Určitě vyzkouším i ten Tvůj :-)

    OdpovědětVymazat
  2. včera je pekl přítel jako překvápko na véču, jen přihodil pár brusinek...výborný <3

    OdpovědětVymazat
  3. Právě jsem je dopekla jsou fakt luxusni diky,,,,,,

    OdpovědětVymazat
  4. Já místo kakaa a kokosu dala skořici.. Přidala jsem ještě hrušku, rozinky a goji;) Nebíčko v pusince:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas přečíst tento článek a pokud se vám líbil můžete zanechat komentář, či případné dotazy. :)