neděle 13. října 2013

Foto jídelníček VII. + recept na celozrnné vafle

Moje dnešní příloha ke snídani.


Zeleninový salát.


Banánové lívanečky recept tady, akorát jsem do nich nepřidala kokos.


Kukuřičné těstoviny bez lepku, sójová smetana, sušená rajčata.


Vegetariánské kari, brzy přidám recept.


Pohankové sušenky bez lepku, vajec, cukru a mléka.

Celozrnné vafle s nugetou a annanasovým tvarohem + jablko.

RECEPT

  • 220g celozrnné špaldové mouky ( nedoporučuji použít žitnou mouku)
  • 2 vejce
  • 1 lžíce melasy nebo sirupu z agáve, či třtinového cukru
  • špetka soli
  • olivový olej na pomazání vaflovače
POSTUP
Nejprve rozehřejeme vaflovač. Smícháme všechny ingredience dohromady. Ve vaflovači pečeme 3-5 minut.

4 komentáře:

  1. Achjo, proč pořád ještě nemám ten vaflovač, vypadají fakt nádherně :) vlastně všechno vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty wafle vypadají perfektně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Příloha ke snídani se mi moc líbí. Ty víš, jak si zlepšit ráno, co? :))
    Pohankové sušenky i celozrnné vafle mě z tvého jídelníčku oslovily asi nejvíce. :P

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :-), dnes ráno jsem použila tvůj recept na vafle :-) Byly super, akorát ti tam asi chybí mléko? díky

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas přečíst tento článek a pokud se vám líbil můžete zanechat komentář, či případné dotazy. :)