úterý 28. ledna 2014

Foto jídelníček VII.


Haha!:D konečně mám do zásoby arašídová máslíčka z Lidlu. Jak moc jsem se těšila až bude zas americký týden. Pro mě jsou vítězy mezi všemi arašídovými másly. Nejraději si jej dávám do raních kaší nebo si udělám banánovo-arašídové jednohubky, což je vlastně banán namazaný arašídovým máslem. Stejně bych nejraději snědla celou sklenici na posezení :D:D.


Tortellini plněné třemi druhy sýru se špenátem a kuřecím masem.


Brusinkové BeBe sušenky + Caro ze sójového mléka.



A na závěr další domácí pečivo a to žitno-pohankové loupáčky, na které jsem narazila zde. Jsou rychlé snadné a dobré, hlavně se hodí jako svačinka jelikož jsou malinké :D. Docela mě poslední dobou začíná více bavit péct domácí pečivo než sladné jako muffiny, sušenky a atd.. Teď bych chtěla vyzkoušet celozrnné housky nebo rohlíky no uvidím jak budu mít čas. 




4 komentáře:

  1. Tortelliny jsem pěkně dlouho neměla. ♥
    Loupáčky, ach! To je moje celoživotní láska. :))

    OdpovědětVymazat
  2. oo ten špenát, už se mi stýská, proč jsem tak dlouho žádný neměla? :( a máslíčko je základ, zatím mám jedno, ale co nevidět si ještě zaskočím pro druhé ať mám taky do zásoby, snad ještě budou :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mnam mnam,těstovin bych se ujedla!;D zásoby máslíčka závidím,já ho nestihla koupit:/ a na domácí pečivo se jednou taky vrhnu)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas přečíst tento článek a pokud se vám líbil můžete zanechat komentář, či případné dotazy. :)