sobota 1. února 2014

Sépiové špagety se sušenými rajčaty

Sépiové špagety mám doma už asi půl roku a za tu dobu jsem se je neodvážila ochutnat. Narazila jsem na ně v jednom obchůdku s italskými potravinami. Především mě zaujali svou černou barvou a když jsem si poté přečetla, že jsou se sépiovou černí, musela jsem je konečně vyzkoušet. :D No a najednou jsem dostala chuť na italské jídlo, jelikož jsem chtěla vyzkoušet něco nového tak na ně konečně přišla řada. Kdo je chcete vyzkoušet tak se té chuti bát nemusíte, protože chutnají stejně jako normální špagety, jediné co tak jsou černé.:D Recept je rychlý snadný a velmi dobrý.:)



Recept

Inspirace: http://www.apetitonline.cz/recepty/3197-sepiove-testoviny-se-susenymi-rajcaty.html

na 1 porci


Ingredience:

  • 80 g sépiových špaget
  • 1 stroužek česneku
  • 4 sušená rajčata
  • 2 lžíce olivového oleje
  • sůl
  • pepř
  • lžička citrónové kůry
  • lžíce citrónové šťávy
Postup:

Špagety uvaříme v osolené vodě. Mezitím si rozpálíme pánev s olivovým olejem, poté přidáme stroužek česneku, sušená rajčata, smažíme 2-3 minuty, poté sundáme z plotny. Když už jsou špagety uvařené scedíme je, a smícháme je na pánvi s rajčaty, pak přimícháme citrónovou kůru, štávu a dochutíme solí a pepřem. 



1 komentář:

  1. o sépiových špagetách jsem teda ještě neslyšela :D
    já jsem si zamilovala kukuřičné a grahamové!

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas přečíst tento článek a pokud se vám líbil můžete zanechat komentář, či případné dotazy. :)