středa 4. dubna 2018

Mini skořicoví šneci

Tak mám pro vás recept na mini skořivocé šneky, a musím říct, že se mi teda moc povedly. Vím, že sebe chvála smrdí ale když zmizí během jednoho dne a každý se jich může užrat, tak to něco vypovídá. No akorát jsem do nich zapoměla přidat kypřící prášek, který mám napsaný v receptu. Nevím co se mi stalo, asi jsem se trošku sekla, ale prostě jsem si myslela, že tam je ale nebyl. No na chuti to nic nezměnilo, jen mohli být víc nadýchanější a měkččí.


Ingredience
Kynuté těsto
125 g celozrnné špaldové mouky
125 g hladké špaldové mouky
100 ml mléka (já dala bez laktózové)
1 vejce
70 ml slunečnicového oleje
1 balíček vanilkového cukru (např. od Amilonu bio)
1/2 balíčku sušeného droždí což je cca 5 g (můžete nahradit půlkou čerstvého droždí)
1 balíček kypřícího prášku

Náplň
3 lžíce třtinového cukru
1 lžíce skořice
10-20 g změklého másla
ovesné vločky na posipání

Postup
Nejdříve si připravíme těsto, smícháme všechny suché ingredience a pořádně je promícháme. Poté k suchým ingrediencím přidáme všechny mokré a pořádně promícháme a vypracujeme v pevné těsto, které necháme cca 1 hodinu kynout.
Po hodině kynutí si těsto rozválíme na velký čtverec a pomažeme ho tenkou vrstvou změklým máslem a posypeme směsí ze skořice a třtinového cukru a pořádně ji rozprostřeme. Poté čtverec v půlce přepůlíme a každou půlku těsta zarolujeme jako štrůdlu a nakrájíme je na šneky. Vyskládáme je na plech vyložený pečícím papírem a na závěr potřeme vajíčkem.
Dáme péct na 190°C cca 30-40 min. do zlatova.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas přečíst tento článek a pokud se vám líbil můžete zanechat komentář, či případné dotazy. :)