neděle 4. března 2018

Fotojídelníček X.

Inspirace z toho co jsem jedla.

Mrkvové pyré s krůtím masem se zelenými fazolky. Pokud chcete recept na pyré tak jsem ho dělala z 350 g mrkve a 150 brambor ale v podstatě vám stačí jedna menší nebo střední brambora a tři velké mrkve. Oloupete bramboru a mrkve, pokrájíte na větší kousky a dáte vařit do osolené vody na cca 20 min. Poté zeleninu scedíte, ale pro jistotu si dáme stranou trochu vody ve, které se zelenina vařila. Zeleninu rozmixujeme s 2-3 lžícemi olivového oleje pokud se vám to bude zdát příšil husté tak to můžete zředit tou vodou ve které se to vařilo
.

Ovesné vafle, s bílým jogurtem, banán a kiwi polité datlovým sirupem. Recept na vafle najdete  zde.



Večeře, míchaná vajíčka, kukuřičné chlebíky s lučinou a sýrem, mrkev a brokolice.



Cuketová polévka s chilli


Kokosovo-banánové ovesné sušenky, bez banánu :D, jelikož nebyl tak jsem dala vejce, ale recept máte zde.



Opět ovesné vafle a řecký jogurt s banánem politý horkým lesním ovocem s kokosovým cukrem.


Ovesná kaše, moje oblíbená snídaně a nikdy mě snad neomrzí.




Avokádová pomazánka na žitné houstičce.




Za mě nejlepší Bambuska a ještě mám ráda příchuť s arašídy. Jako všechny jsou dobré, že jo, co si budem, ale tahle u mě vede!


A na závěr můj sobotní výtvor, který sem moc nepatří :D.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas přečíst tento článek a pokud se vám líbil můžete zanechat komentář, či případné dotazy. :)