sobota 1. listopadu 2014

Ovesné trojhránky

Ahoj všichni,

dnes mi zrovna mamka přinesla novou kuchařku 500 pizzy, chleby a placky. Prostě tam jsou všelijaké recepty na světové tradiční "pečivo". Musím říci, že mě zaujalo spoustu věcí, které určitě vyzkouším. Dnes jsem tedy začala ovesnými trojhránky, chutí mi strašně moc něco připomínají a nemůžu si vůbec vzpomenout co, ale jsou šíleně dobré!:) Hlavně s tou lučinou, mňam mňam. Bohužel na tu dávku jich vyjde jen 8 malých kousku a to tam jako psali, že je to pro 2-4 osoby! Takže příště udělám větší dávku! :D



Recept


Ingredience
  • 75 g ovesné mouky
  • 5 lžic vroucí vody
  • 1 lžička rozehřátého másla se solí
  • 1/4 soli
Postup

Rozehřáté máslo smícháme s vroucí vodou, a přidáme to k ovesné mouce. Smícháme tak aby nám vzniklo tuhé těsto. Těsto vyválíme na placku o průměru 20 cm a smažíme na pánvi. Z každé strany 5 minut, do zlatova.

2 komentáře:

  1. Vyzerá to super. Páči sa mi, že to nie je zložité, je to zdravé a určite to chutí aj dobre. Neviem, čo mysleli tým pre 2-4 osoby :D. Teším sa za tento recept a určite ho skúsim :)
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  2. Recept vypadá jednoduše, takové recepty mám ráda :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas přečíst tento článek a pokud se vám líbil můžete zanechat komentář, či případné dotazy. :)