neděle 25. srpna 2013

Food Tips II. + Mini pohanková ciabatta

Prší, prší, prší! V tyhle deštivé dny nejraději jenom lenoším a celý den se koukám jen a jen na filmy, u kterých piju svůj oblíbený zelený čaj. Ale jelikož jsem měla svojí "pečící" a "experimentující" náladu (:D) a popadla mě chuť na ciabattu, říkala jsem si, proč ji nezkusit upéct z pohanové mouky? Moje rozhodnutí bylo na základě toho, že teďkons nejraději peču z pohankové mouky.:D
Samozřejmě jsem vám k receptu dala pár tipů co přihodit do košíku, až pujdete příště nakupovat.:D


Tak jako první jsou mé oblíbené tyčinky DE-NUTS, já je prostě zbožnuji, nejepší svačinka!:D Kombinace Kešu a mandlí je moje nejoblíbenější ale také mám ráda pistacii a slunečnicové semínko, dokonce mají i dýni a konopné semínko!:D Je také na nich dobré to, že neobsahují lepek.:)


Dále jak již všichni znáte tento malý zázrak, který se hodí všude, kokosový olej. Je skvělý jako kosmetika ale i jako potravina. V kosmetice má využití na vlasy, můžete si ho večer před spaním nanést od konečků vlasů až ke kořínkům, udělat drdol, dát si pod polštář ručník aby se vám neumastilo povlečení, necháte přes noc a ráno pořádně smyjete. Nebo si ho naneste na pleť aby byla heboučká jako dětská prdýlka.:D A jako potravina je výborná při hubnutí je to sice nasycený tuk ale ten dobrý! Pomáhá zabraňovat Jojo efektu! Nejlépe se hodí do salátů.


Tyto rýžové noky jsem objevila v Albertu nikde jinde jsem je neviděla, především mě zaujaly tím jak by chutnaly. No a jsem snimi maximálně spokojená! Chuťově jsou výborné prostě noky s rýžovou příchutí.:D 


A nakonec Food tips to nejlepší! Lilkové kari!:D Já ho zbožňuji!:D Prostě kari já miluju:D chystám se přidat recept na Vegetariánské Kari, ve kterém se objeví tato lahůdka. Je středně pálivé a to já ráda.:)



Mini pohanková ciabatta


Recept


Ingredience:


  • 125g pohankové mouky
  • 75 ml vody
  • 1 lžička droždí
  • 1/2 lžičky soli
  • 1/2 oregana
  • 2 sušená rajčata (nejraději mám z Lidlu)

Postup:

V míse si promícháme mouku, droždí, sůl, oregano. Přidáte vodu a rukama propracujeme v pevné těsto, poté přidáme rajčata. Necháme 1 hodinu kynout. Vyválíme v šišku a uprostřed naznačíme čáru. Necháme dalších 20 minut kynout. Pečeme při 180°C asi tak 20-25 minut.:)




3 komentáře:

Děkuji, že jste si našli čas přečíst tento článek a pokud se vám líbil můžete zanechat komentář, či případné dotazy. :)