úterý 5. srpna 2014

Pohankové super semínkové sušenky

Ahoj,

mám pro vás zas ty moje pohankové sušenky ale tentokrát super semínkové. Já si prostě nemůžu pomoct, jednoznačně u mě bodují, hlavně jste je mohli vidět naposled v posledním fotojídelníčku a ty tak nádherně provoněli kuchyň jako vánoční cukroví, že mi je hnedka skoro všeny snědli. A hlavně mě strašně moc baví péct sušenky, úplně to miluju! Jednoduché, rychlé, snadné a dobré:) Tentokrát jsem je zkusila bez prášku na pečení takže mi až tak nevyběhly.
Základní recept najdete tady :)




Recept


  • 1 hrnek pohankových vloček
  • 1 hrnek pohankové mouky
  • 1/2 hrnku vody
  • 1/3 hrnku olivového oleje
  • 1/2 hrnku sirupu z agáve
  • 1 lžíče dýňových semínek
  • 1 lžíče slunečnicových semínek
  • 1 lžíče lněných semínek
  • 1 lžíce sezamových semínek
  • plátky madlí na posypání
  • mák na posypání

Postup

Troubu si přeheřejme na 180 °C. Smícháme všechny suché ingredience a k nim přidáme olej, sirup a vodu. Tvoříme kuličky, které dáváme na plech vyložený pečícím papírem. Posypeme madlemi, mákem a dáme péct na 15 minut.



A co vy také tak zbožňujete sušenky? :)



1 komentář:

  1. Sušenky mám ráda moc, díky za další zdravý super tip :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas přečíst tento článek a pokud se vám líbil můžete zanechat komentář, či případné dotazy. :)