pondělí 3. února 2014

Cookies z arašídového másla

Dnes mám recept pro milovníky burákového másla.:) Potřebovala jsem nějáké jídlo ke svačině do školy, tak jsem si procházela časopisy s recepty co máme doma. Tak něják mi do ruky vklouzl časopis Apetit speciál: Kuchyně USA. Jako upřímně, u tohohle časopisu jsem fakt slintala:D , ty hamburgery a grilované maso, dortíky (hlavně teda cheesecaky!!) a mnoho dalších. No prostě užasný!:D)



Pak jsem tam narazila na jednu kapitolu: Typické americké suroviny, skoro všechny jsou mé oblíbené :D např.: avokádo, dýně, kukuřice, brusinky a samozřejmě burákové máslo! (PB, to je prostě srdeční záležitost). Ke každé z jmenovaných surovin tam jsou 3 recepty kde jsou využity. Hnedka co jsem uviděla cookies z arašídového másla pustila jsem se do nich!:D Dokonce tam je recpt na kuřecí křídla s PB (takže už vím co bude v sobotu k obědu:))

Recept


Inspirace: http://www.apetitonline.cz/recepty/312-susenky-z-arasidoveho-masla.html

Ingredience:

  • 100 g celozrnné mouky (já měla špaldovou)
  • 50 g hladké mouky
  • 1 lžička kypřícího prášku do pečiva
  • 70 g másla 
  • 70 g burákového másla
  • 100 g třtinového cukru
  • 1 lžička vanilkového extraktu
  • 1 vejce
  • 1/2 lžičky soli


Postup: 

V míse smícháme mouky, kypřící prášek, sůl. V jiné míse smícháme máslo, burákové máslo, cukr, vanilkový extrakt a vejce. Pak směsi důkladně spojíme. Z těsta utvoříme kuličky o velikosti vlašského ořechu a dáme na plech. Každou kuličku mírně stlačíme pomoučněným dnem sklenice. Troubu předehřejeme na 190 °C a pečeme 10-12 min. do zlatova.




3 komentáře:

Děkuji, že jste si našli čas přečíst tento článek a pokud se vám líbil můžete zanechat komentář, či případné dotazy. :)