sobota 1. června 2013

Špenátové mini quishe a zelené smoothies

Já vím slíbila jsem vám, že recept na ně tu měl být už včera, jenomže jsem moc nestíhala a tak jsem to nechala na dnešek.
 Mimochodem co jse dnes dělali?:) Já jsem v tomto příšerném počasí četla pouze knihu, Muži, kteří nenávidí ženy, musím říci, že tato kniha je vážně jak droga!:D Nemohla jsem se od ní skoro odtrhnout.:D
Doufám, že jsem vám tento recept bude líbit a i chutnat tak jako mně, protože jakékoliv jídlo se špěnátem miluji!:) Například noky se smetanou, špenátem a lososem, toho bych se snad mohla užrat ujíst! když už jsem u toho špenátu tedy tak vám doporučím skvělý recept na smoothies, který jsem objevila v magazínu Palladium.:)


Zelená na relax

  • 2 hrsi listového špenátu (asi 40g)
  • 1 banán
  • limetková šťáva
Oloupaný banán, špenát a šťávu z limetky dejte do mixéru a mixujte do hladka. Podle potřeby přidávejte vodu.
Na fotku jsem bohužel zapoměla, za to se omlouvám.



Špenátové mini quishe

ingredience:

  • špenát (mrežené listy nebo čerstvé)
  • 200g cottage
  • 400g listového těsta (nejlepší mají v Marks & Spencer)
  • stroužek česneku
postup:

Troubu předehřejeme na 180 stupňů. Rozvalíme listové těsto a vykrojíme z něj kolečka o průměru 10 cm. Na pánvi rozpustíme špenát nebo podusíme a přidáme česnek a nakonec sýr cottage. Na kolečka z listového těsta dáme směs ze špenátu a sýru cottage. Necháme péct 20-25 min. Tak doufám, že vám bude chutnat.:))

Energetická hodnota na jeden quish: přibližně 250 kcal









8 komentářů:

  1. jůva, ty jsou! :)
    špenát mám moc ráda a koláčky na slano jsem ještě nezkoušela!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Určitě vyzkoušej slaný koláč, já je zbožňuji!:)

      Vymazat
  2. Quiche jsem nikdy neměla, ale okukuji je v pekařství Paul :-))
    Prosím zkus smazat v nastavení toho opisovacího robota, je to protivné a odrazuje to od toho abych psala já i jiní komentáře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Paulu jsem už taky na ně koukala, ale ještě jsem je odtamtud nezkusila.:)

      Vymazat
  3. O VYPADÁ PARÁDNĚ!
    Špenát mám moc ráda :)
    A tvůj blog je krásný!

    OdpovědětVymazat
  4. ty ingredience se mi líbí, zbožňuju cottage sýr (kupujeme v německu, je o hodně jinačí než ten český..).. moc pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Tak to až pojedu o prázdinách do Německa tak ho tedy vyzkouším!:)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas přečíst tento článek a pokud se vám líbil můžete zanechat komentář, či případné dotazy. :)