středa 5. června 2013

Domácí Butter flapjack

Předpokládám, že asi všichni znáte tuto úžasnou tyčinku z DM, ale přemýšleli jste někdy nad tím, že by to mohla být oblíbená anglická pochoutka? Dnes když jsem si prohlížela obal od této tyčinky, tak jsem si říkala, co kdybych si vyrobila vlastní flapjack. Vůbec jsem netušila jak jí Angličané mají rádi.
Je to pro ně spíše takový ovesný řez ale postupem  času začala značka Doves farm vyrábět i tyčinky. Je to skvělý výživný zákusek (tyčinka) ke svačině.:)
Nejlepší na tomto zákusku je, že jeho recept je snadný, rychlý, dobrý a zdravý. Základní chuť flapjacku je máslová. Ale jsou i různé ovocné příchuťe, vlastně sami si můžete do receptu přidat co budete jen chtít.:)
Já jsem recept dělala z poloviční dávky a také mám z toho spíše tyčinky než jak řezy.:)


Recept


ingredience:

  • 250 g másla
  • 500 g ovesných vloček
  • 8 lžic medu
  • špetka soli
  • trocha skořice (dala jsem navíc, nemusí být:)

postup:

Troubu si předehřejem na 180 stupňů. Máslo dáme do hrníčku s cukrem, solí a rozpustíme v mikrovlnné troubě. Mezi tím si smícháme vločky se skořicí. Máslo s cukrem přidáme do vloček a pořádně promícháme. Přidáme med. Dáme na pečící plech vyloženým pečícím papírem a dáme péct na přibližně 30 minut do trouby.




Vážně chutná úplně stejně!:)

(v komentářích můžete zhodnotit:)

5 komentářů:

  1. Já nikdy neochutnala, ale je to super, že jsi to vyrobila doma! Vyzkouším to! A vícero receptů od Tebe :-)

    Aňul

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:) určitě vyzkoušej je to vážně dobré!.)

      Vymazat
  2. Prosím pěkně - kolik tam patří cukru ? :-) Děkuji !

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas přečíst tento článek a pokud se vám líbil můžete zanechat komentář, či případné dotazy. :)